środa, 6 maja 2015

Wiesz?

Boję się.

Ciągle jesteśmy oceniani. Boję się oceniania, że źle wypadnę. Że okaże się, że jestem gorsza, inna, nie dorównuję reszcie. Będą się na mnie patrzeć i sobie myśleć ‘jezu jaka idiotka’. Bo oni wiedzą, mają   T O.  A ja nie.


No dobrze. I co z tego?
Czy muszę być na równi, taka jak wszyscy? Czy to, że będę ‘pod kreską’, degraduje tak bardzo moją osobę?
Każdy ma jakieś wady, mniej lub bardziej widoczne. Chowamy je, przykrywamy,  m a s k u j e m y. By nikt nie widział, nikt nie poznał. By wszyscy myśleli, że jesteśmy super.
Gówno prawda.


Jestem człowiekiem. Pełnym lęków i niepokojów, niepewnym siebie małym człowiekiem; i nie chcę się tego wstydzić.

niechcęniebędęniechcęniebędęniechcęniebędęniechcęniebędę…!


A Ty?
Jesteś super?
Czy jesteś człowiek?

2 komentarze:

  1. Pewnego dnia sobie pomyślałam, ze skoro ja się boje to inni tez! I inni myślą, ze to ja mam to cos! I jak się boje to powtarzam sobie, ze mam. I żem człowiek, ale juz się nie boje, bo ten drugi to tez człowiek :) i że inni nie maja pojęcia o 1/3 moich wad :) Tez tak pomyśl !

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakbym czytała spisane myśli z mojej głowy. I to bardzo męczy, prawda?

    Ale wiesz co? >>Nie wszyscy muszą Cię lubić.<< To jest taka prosta prawda, której uświadomienie sobie bardzo mi pomogło.

    OdpowiedzUsuń